a:hover {font-size: 20px; font-weight: bold;text-decoration: none;}

upss

Friday, July 1, 2011

Goodbye Lovely June!

....and welcome JULY!
I'll be missing you JUNE.
Having so much joys with you.
I'm hoping for another joys in July.
Hehe. Tamak betul kan.
This Sunday maybe I ikut my mom pergi angkasapuri sebab her friend invited her untuk ikut serta dalam rancangan APA KATA WANITA TV1.
Wuwuwuwu. Kalau jadi pergi, I masuk TV lah.
So, korang boleh lah mintak autugraf I after this :P
Haha. Baru masuk TV jadi penonton dah over macam artis kan.
Hopefully jadi lah, after habis rancangan tu maybe we will stop by kat Nilai 3.
Oh, rindu Nilai!
Tapi taknak lah balik lagi, not ready.
Ade lagi two more months before start my final year.
Gonna be a SUPER SENIOR! Woahhhh.


I know you somewhere out there, someone far away!

Toodles! Welcome back WEEKEND! :)


Love, jiha!

0 comments:

How Long?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers