a:hover {font-size: 20px; font-weight: bold;text-decoration: none;}

upss

Sunday, July 10, 2011

My new c.r.a.z.e


I don't know how to describe how much i'm excited in mixing and matching through my own taste. I just love doing it so much. Haha. Kita just kena pilih tops, outer wear, pants or skirts or dress, bags, shoes, and other accessories yang kita suka then add on lah benda benda lain like text or backgroud or picture. Susun mengikut citarasa sendiri then publish. Easy! Polyvore buat I rasa sangat dihargai. Cey cey cey. Apa tidaknya, after published a set others terus view I punya design. Seruuuuuuunok. Even belum dapat banyak LIKE lagi but I tak kisah, janji I puas hati dengan hasil sendiri :) Jom layan, sets created by me setakat ni. Ehem. I know I'm still beginner tapi tak payah nak kritik ye :P Slow slow lah, lama lama mesti I dapat create mix and match yang lagi gempak okay.





Setakat ni, I belum berani main dengan colour lagi. Kalau korang perasan I just chose colour colour selamat je untuk mix and match. Hehe. Cepat bagi I semangat untuk lebih berani! :D Macam main apa entah, padahal main benda syok sendiri je kan. Haha. Okay lah, nak create a new set lah. Till then, Good Bye.

Toodles! I love my new craze! :)
pssttt : darlings, you should try this.

Love, jiha!

0 comments:

How Long?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers